OBCHODNÍ PODMÍNKY
I. Základní ustanovení
1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) jsou vydané dle § 1751 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“)
-
Dominika Vrecionová - (CarGlow - Mobilní automyčka)
-
IČ: 08879630
-
se sídlem: Bratří Nejedlých 220, 266 01 Beroun
-
zapsaná v Registru živnostenského podnikání vedeném u Městského úřadu v Berouně,
-
kontaktní údaje:
-
email: info@car-glow.cz
-
telefon: 606 300 996
-
webové stránky: www.car-glow.cz
(dále jen „dodavatel“)
2. Tyto obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti dodavatele a fyzické osoby, která má zájem na poskytnutí služeb mimo svoji podnikatelskou činnost jako spotřebitel, nebo v rámci své podnikatelské činnosti, a právnické osoby (dále jen „objednatel“ nebo „zákazník“), a to prostřednictvím jednorázových ad hoc objednávek nebo pravidelně prostřednictvím smlouvy o dílo (dále jen „služba“).
3. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí objednávky a/nebo smlouvy o dílo. Odchylná ujednání ve smlouvě o dílo mají přednost před ustanoveními těchto obchodních podmínek.
4. Tyto obchodní podmínky a objednávka nebo smlouva o dílo se uzavírají v českém jazyce.
5. V případech, kdy osoba, která má v úmyslu s dodavatelem uzavřít objednávku o poskytnutí služby, je spotřebitelem, tedy není právnickou osobou či fyzickou osobou, jež jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání, upravují vztahy mezi dodavatelem a takovou osobou zvláštní smluvní ujednání obsažená v těchto obchodních podmínkách odkazující na spotřebitele.
II. Informace o rozsahu služby
1. Dodavatel se zavazuje provést službu spočívající v mobilním mytí osobního vozidla zákazníka bez použití vody pomocí ekologických produktů a vybavení, na místě určeném zákazníkem ve smluvený čas, v rozsahu dle dané kategorie objednané služby.
2. Vymezení kategorií poskytované služby:
- Exteriérovým mytím vozidla se rozumí provedení umytí vnější karoserie vozidla oživení plastů, impregnace pneumatik a čištění dvěřních hran v případě předání klíčků k vozu. Součástí balíčku není umytí podvozku vozidla ani umytí motoru a dalších technologií pod kapotou vozidla.
- Interiérovým mytím vozidla se rozumí provedení vysávání interiéru vozidla, ošetření interiérových povrchů, oživení plastů a leštění oken. Součástí balíčku není tepování, mytí dvěřních hran a impregnace kůže.
- Kompletním balíčkem se rozumí provedení exteriérového mytí vozidla v rozsahu vymezeném výše pro tuto kategorii a rovněž provedení interiérového mytí vozidla v rozsahu vymezeném výše pro tuto kategorii.
- DeLuxe balíčkem se rozumí provedení exteriérového mytí vozidla v rozsahu vymezeném výše pro tuto kategorii a rovněž provedení interiérového mytí vozidla v rozsahu vymezeném výše pro tuto kategorii, dále hloubkové čištění, tepování sedadel, koberečků, ošetření kůže a doplnění kapaliny do odstřikovačů.
- Doplňkovými službami se rozumí dodatečné služby, které mohou spočívat v:
-
provedení čištění po zvířatech (odstranění chlupů)
-
ozonové čištění (dezinfekce)
-
čištění hran dvěří k balíčkům, které již službu neobsahují (interiér)
-
tepování a ošetření kůže k balíčkům, které již službu neobsahují
-
impregnace kožených prvků interiéru
-
doplnění tekutiny do odstřikovačů
-
voskování karoserie
-
tekuté stěrače
III. Objednávka a uzavření smlouvy o dílo
1. Zákazník si službu objedná telefonicky na základě reklamy dodavatele na webové stránce dodavatele nebo přímého oslovení ze strany dodavatele. Objednávka potvrzená dodavatelem přijetím objednávky v rámci telefonické komunikace je pro smluvní strany závazná.
2. Náklady vzniklé zákazníkovi při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s objednávkou služby (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory), hradí zákazník sám nad rámec ceny objednané služby.
3. Zákazník provádí objednávku služby těmito způsoby:
-
prostřednictvím jednorázové objednávky služby dle rozhodnutí zákazníka buď bez písemného potvrzení objednávky, nebo podpisem objednávkového formuláře;
-
prostřednictvím uzavření písemné smlouvy o dílo, a následného objednávání služby prostřednictvím sms či e-mailem.
4. Při zadávání objednávky si kupující vybere kategorii služby, o jejíž poskytnutí má zájem. V případě uzavření smlouvy o dílo bude služba provedena v rozsahu dle kategorie specifikované smlouvou o dílo, ledaže zákazník rozsah služby rozšíří konkrétní objednávkou o další kategorie; zúžení služby není možné takto učinit, pro takový případ musí smluvní strany uzavřít písemný dodatek ke stávající smlouvě o dílo.
5. Dodavatel se dostaví k plnění objednávky na místo zadané zákazníkem v dohodnutém čase. Před zahájením služby dodavatel a zákazník provedou vizuální prohlídku vozidla, během které mohou upravit zvolenou kategorii služby podle potřeby.
6. Zákazník se může požadavku dodavatele na společnou prohlídku vozidla před zahájením služby vzdát zaškrtnutím políčka objednávkového formuláře s ohledem na následná rizika, jako např. nedostatečné obeznámení dodavatele služby o poškození laku, poškození interiéru vozidla aj. Pokud dodavatel při převzetí vozidla zjistí namístě takové poškození vozidla, které by mohlo ovlivnit kvalitu poskytnuté služby, bude obratem telefonicky informovat zákazníka o zjištěných skutečnostech. Pokud i přesto zákazník provedení služby telefonicky potvrdí, bere na sebe veškerá rizika z toho plynoucí a vzdává se práva na případnou škodu.
7. Zákazník může zrušit objednávku nejpozději 48 hodin před dohodnutým časem poskytnutí služby. Kupující může zrušit objednávku telefonicky nebo zaslat sms či zprávu na email dodavatele uvedený v těchto obchodních podmínkách.
8. V případě pozdějšího zrušení objednávky služby v době mezi 48 hodin a 24 hodin před dohodnutým časem poskytnutí služby se zákazník zavazuje uhradit dodavateli 50% ceny objednané služby.
9. V případě pozdějšího zrušení objednávky méně než 24 hodin před dohodnutým časem poskytnutí služby, nebo v případě nemožnosti provedení služby z důvodu nezajištění připojení k elektrické síti, se zákazník zavazuje uhradit dodavateli 100% ceny objednané služby.
10. V případě, že z vážných důvodů nemůže být služba poskytnuta ze strany dodavatele, dodavatel co nejdříve po zjištění těchto důvodů bude zákazníka kontaktovat, a dohodne se zákazníkem poskytnutí služby v náhradním nejbližším možném termínu.
IV. Využívání služby
1. Zákazník bere na vědomí, že pro poskytnutí služby že třeba v místě plnění poskytnout připojení k elektrické síti 220 V. Elektrická přípojka se musí nacházet ne dále než 10 metrů od místa, kde je umístěno vozidlo, na kterém bude služby poskytována. Spotřeba elektrické energie bude hrazena zákazníkem nad rámec ceny služby. Přípojka ke zdroji vody není vyžadována.
2. Zákazník dále bere na vědomí, že v případě nepříznivého počasí (déšť, sněžení) bude služba poskytnuta pouze v případě, že bude zajištěno umístění vozidla pod střechou. V opačném případě bude služba poskytnuta v náhradním termínu za příznivých meteorologických podmínek.
3. Zákazník bere na vědomí, že služba je určena pro vozidla s běžným znečištěním vznikajícím při běžném provozu na komunikacích ve městě. V případě nadměrného znečištění (např. bahno z pole, dehet, pryskyřice) nebude služba poskytnuta. Služba je dále určena pro vozidla bez vad laku a bez většího poškození karoserie.
4. Na základě uzavření smlouvy o dílo má objednatel nárok na pravidelné měsíční poskytnutí služby v rozsahu kategorie specifikované ve smlouvě o dílo pro maximální počet osobních vozů stanovený ve smlouvě o dílo.
5. Služba bude poskytnuta v sídle objednatele, nedohodnou-li se smluvní strany předem jinak, a to na základě objednávky konkrétního termínu poskytnutí služby pro konkrétní počet vozidel do maximálního počtu daného vybraným paušálem. Objednávka služby v rámci paušálu je možná jedenkrát v kalendářním měsíci. Paušál náleží dodavateli měsíčně v plné výši i v případě, že objednatel službu v daném měsíci nevyužije, nebo ji nevyužije v maximální míře počtu vozidel. V případě, že objednatel žádá využití služby pro počet vozidel vyšší než maximálně možný, mohou se smluvní strany dohodnout na uzavření jednorázové objednávky dle aktuálního ceníku dodavatele.
6. Dodavatel poskytuje bezplatnou přepravu svého pracovníka do sídla zákazníka v rámci města Beroun. Doprava do/z okolí mimo města Beroun, Králův Dvůr, Lodenice, Hýskov, Zdejcina a Rudná je zpoplatněna sazbou 10 Kč/km počítáno od hranice nejbližšího města k místu plnění služby a zpět. Zákazník objednávkou služby mimo uvedená města akceptuje navýšení ceny služby o náklady na dopravu.
7. Dodavatel je zodpovědný za ochranu a bezpečnost vozidla po celou dobu poskytování služby. V průběhu poskytování služby nebude s vozidlem manipulováno (nebude řízeno).
8. Před zahájením a po ukončení služby proběhne vizuální kontrola vozidla za přítomnosti zákazníka. Veškeré odchylky od původního stavu musí být zapsány do protokolu objednávky. Dodavatel nenese odpovědnost za předchozí poškození nebo opotřebení vozidla, které by mohlo ovlivnit kvalitu poskytované služby. Před mytím je nutné uvést slovy viditelné vizuální poškození vozidla do protokolu objednávky.
9. Zákazník je povinen si vozidlo převzít po dokončení služby, přičemž před započetím služby bude zákazníkovi poskytnut odhad délky trvání provádění služby. Kvalitu provedení služby je možné vytknout nejpozději při zpětném převzetí vozidla, později nemůže být reklamace kvality provedení služby uplatněna. V případě oprávněné reklamace provedení služby zajistí dodavatel okamžitou nápravu na místě. Reklamace provedení služby se nemůže vztahovat na případy objednané služby bez doplňkových služeb, kde je v důsledku toho kvalita služby snížena (např. v případě zvířecích chlupů). U objednatelů s uzavřenou smlouvou o dílo se mohou smluvní strany dohodnout na jiném než osobním způsobu převzetí, přičemž v takovém případě je zákazník povinen být dostupný na telefonu.
10. Následná péče po tepování sedadel – zákazník bere na vědomí, že po tepování sedadel není možné na sedadlech sedět po dobu minimálně 6 hodin (dle aktuálních podmínek sušení). Pokud zákazník potřebuje sedadlo po tepování využívat, může použít igelitový pytel uložený pod volantem. V takovém případě je zákazník povinen po dokončení jízdy pytel ze sedadla ihned odstranit. Zákazník je povinen zajistit větrání interiéru vozidla po dobu následujících 24 hodin, aby předešel vzniku vlhkosti a plísní na sedadlech. Dodavatel nenese odpovědnost za vznik plísní či jiných následků, pokud zákazník nedodrží doporučené postupy péče o vozidlo po tepování.
11. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně odpovědnosti dodavatele za vady služby se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy, a to konkrétně ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a v případě, že je zákazník spotřebitelem, tak ještě zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Dodavatel odpovídá objednateli pouze za zaviněné porušení právních povinností. Objednatel může uplatnit svá práva vyplývající z odpovědnosti dodavatele za vady služby u dodavatele zejména na adrese jeho sídla.
12. V případě vzniku újmy na straně objednatele v souvislosti s odpovědností dodavatele za vady služby (včetně individuálních služeb), nejedná-li se o újmu způsobenou dodavatelem úmyslně či z hrubé nedbalosti, si smluvní strany dohodly s ohledem na podmínky poskytování služby omezení náhrady této případné újmy vzniklé objednateli tak, že celková náhrada újmy, včetně ušlého zisku, je omezena výší jedné poloviny odměny skutečně uhrazené objednatelem za využívání služby v posledním roce před vznikem skutečnosti, která vedla ke vzniku újmy na straně objednatele. Smluvní strany konstatují s ohledem na všechny okolnosti související s uzavřením smlouvy o dílo, že úhrnná předvídatelná újma, včetně ušlého zisku, jež by mohla objednateli v důsledku vad služby (včetně individuálních služeb) vzniknout, může činit maximálně částku jedné poloviny odměny skutečně uhrazené objednatelem za využívání služby v posledním roce před vznikem skutečnosti, která vedla ke vzniku újmy na straně objednatele.
V. Cena služby a platební podmínky
1. Informaci o výši ceny služby obdrží zákazník nejpozději k okamžiku uzavření objednávky, přičemž uzavřením objednávky akceptuje cenu služby stanovenou ceníkem, a je povinen ji po poskytnutí služby dodavateli uhradit.
2. U objednatele se smlouvou o dílo může dodavatel navrhnout změnu ceníku v průběhu trvání smluvního vztahu, avšak nejvýše jednou ročně. V případě změny ceníku je dodavatel povinen zaslat upravený ceník objednateli na email alespoň 1 měsíc před nabitím účinnosti změny. Po změně ceníku dodavatele má objednatel právo v případě nesouhlasu s úpravou ceníku od smlouvy o dílo písemně odstoupit, a to nejpozději do dne předcházejícího účinnosti nového ceníku. Nevyužije-li objednatel tohoto svého práva, má se za to, že nový ceník dodavatele nahradil stávající ceník dodavatele, a smluvní strany budou nadále smlouvou o dílo vázány v upraveném znění.
3. Cenu služby a případné náklady spojené s dopravou může zákazník uhradit následujícími způsoby:
-
v hotovosti při osobním převzetí vozidla
-
pomocí QR kodu při osobním převzetí vozidla
-
bezhotovostně převodem na bankovní účet dodavatele č. 3314877028/3030, vedený u Air Bank a.s. (platí pouze pro objednatele dle smlouvy o dílo)
4. Cena služby dle jednorázové objednávky je splatná bezprostředně po dokončení služby.
5. Cena služby dle paušálu na základě smlouvy o dílo je splatná měsíčně ke dni určenému ve smlouvě o dílo. Byla-li objednána služba nad rámec paušálu, je cena služby splatná bezprostředně po dokončení služby, nejpozději do 24 hodin od dokončení služby.
6. V případě bezhotovostní platby je závazek objednatele uhradit cenu služby splněn okamžikem připsání příslušné částky na bankovní účet dodavatele.
7. Dodavatel nepožaduje od zákazníka předem žádnou zálohu či jinou obdobnou platbu.
VI. Odstoupení od objednávky nebo smlouvy
1. Od smlouvy o dílo uzavřené na dobu určitou nelze odstoupit jinak než z důvodů zde výslovně uvedených. Odstoupení bude doručeno na e-mail příslušné smluvní strany uvedený ve smlouvě.
2. Smlouvu o dílo uzavřenou na dobu neurčitou lze vypovědět s výpovědní dobou 3 měsíců, která začíná běžet prvním dnem kalendářního měsíce následujícího po měsíci, v němž byla výpověď doručena druhé smluvní straně.
3. Od objednávky služby lze odstoupit za podmínek specifikovaných v čl. III odst. 7, 8 a 9; od objednávky nelze odstoupit po započetí provádění služby.
4. Zákazník, který uzavřel smlouvu o dílo mimo svoji podnikatelskou činnost jako spotřebitel, má právo od smlouvy odstoupit. Lhůta pro odstoupení od smlouvy činí 14 dnů od uzavření smlouvy. Pro dodržení lhůty pro odstoupení od smlouvy musí zákazník odeslat prohlášení o odstoupení ve lhůtě pro odstoupení od smlouvy na email dodavatele. V případě, že zákazník před odstoupením využil jakékoliv služby, má dodavatel právo účtovat za tyto služby ceny dle ceníku.
5. Objednatel je oprávněn odstoupit od smlouvy, jestliže se dodavatel bez omluvy nedostavil na dohodnutý termín alespoň 3x za dobu 12 měsíců.
6. Dodavatel je oprávněn odstoupit od smlouvy, jestliže je objednatel v prodlení s úhradou ceny služby o více než 30 dnů od příslušného data splatnosti.
VII. Doručování
1. Smluvní strany si mohou veškerou písemnou korespondenci vzájemně doručovat prostřednictvím elektronické pošty.
2. Objednatel doručuje dodavateli korespondenci na emailovou adresu uvedenou v těchto obchodních podmínkách. Dodavatel doručuje zákazníkovi korespondenci na emailovou adresu uvedenou v objednávce nebo ve smlouvě o dílo.
VII. Osobní údaje
1. Všechny informace, které při naší spolupráci uvedete, jsou důvěrné a budeme s nimi tak zacházet. Pokud nám k tomu nedáte písemné svolení, údaje o vás nebudeme jiným způsobem než za účelem plnění z objednávky či ze smlouvy používat, vyjma emailové adresy, na kterou vám mohou být zasílána obchodní sdělení, neboť tento postup umožňuje zákon, pokud jej neodmítnete. Tato sdělení se mohou týkat pouze obdobného nebo souvisejícího zboží a lze je kdykoliv jednoduchým způsobem (zasláním dopisu, emailu nebo proklikem na odkaz v obchodním sdělení) odhlásit. Emailová adresa bude za tímto účelem uchovávána po dobu 3 let od uzavření poslední smlouvy mezi smluvními stranami.
2. Právním základem zpracování Vašich osobních údajů je skutečnost, že toto zpracování je nezbytné pro:
-
splnění smlouvy mezi Vámi a správcem nebo pro provedení opatření správcem před uzavřením takové smlouvy ve smyslu čl. 6 odst. 1 písm. b) Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen: „nařízení“);
-
splnění právních povinností, které se na správce vztahují, ve smyslu čl. 6 odst. 1 písm. c) nařízení, a to konkrétně zejména splnění povinností uložených správci obecně závaznými právními předpisy, zejména, zákonem č. 586/1992 Sb., o daních z příjmů, ve znění pozdějších předpisů, a zákonem č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů.
Osobní údaje jsou shromažďovány, zpracovávány a používány pro správu vztahů se zákazníky, komunikaci se zákazníky a zpracování smluv. Pokud jsou osobní údaje zpracovávány ve větším rozsahu, než je požadováno smlouvou či právními povinnostmi uloženými správci, zpracování je založeno na oprávněném zájmu správce údajů na řízení a rozvoji vztahů se zákazníky a poradenství pro zákazníky, a to včetně budoucích zákazníků, u kterých se smlouva teprve připravuje.
Na základě oprávněného zájmu mohou být údaje použity také:
-
pro účely statistiky a obchodního rozvoje;
-
pro marketingové aktivity; a
-
pro účely profilování. Údaje mohou být rozděleny podle typu vztahu se zákazníky (soukromí a firemní zákazníci) a podle kategorie objednané služby.
3. Uchování mohou podléhat následující informace o subjektu údajů:
jméno, e-mailová adresa, telefonní číslo, typ vztahů se zákazníkem, všechny typy dohod a související informace, registrační čísla vozidel používaných ve službě, nákupy, mytí vozidel a způsob platby.
4. Správcem osobních údajů je Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona Dominika Vrecionová se sídlem na adrese Bratří Nejedlých 220, 266 01 Beroun, IČ 08879630, zapsaná u Městského úřadu Beroun,(dále jen: „správce“). Kontaktní údaje správce jsou uvedeny v čl. 1 obchodních podmínek.
5. Správce údajů uchovává osobní údaje po dobu trvání účinků smluvního vztahu se zákazníkem, nejdéle však po dobu šesti let od skončení tohoto smluvního vztahu, a dále po dobu nutnou pro účely archivování podle příslušných obecně závazných právních předpisů, nejdéle však vždy po dobu stanovenou obecně závaznými právními předpisy.
6. Osobní údaje nebudou předávány třetím stranám. Nebude docházet ke zpracování osobních údajů zvláštní kategorie ve smyslu čl. 9 odst. 1 Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů).
7. Subjekt údajů, jehož zpracování osobních údajů je založeno na oprávněném zájmu správce, má právo vznést námitky v rozsahu, v němž je zpracování údajů založeno na oprávněném zájmu správce údajů.
8. Subjekt údajů může poskytnout nebo neposkytnout souhlas s přímým marketingem specifickým pro daný kanál prováděným Správcem, včetně profilování používaného v přímém marketingu.
9. Subjekt údajů má právo zkontrolovat, jaké osobní údaje související s ním jsou uloženy v rejstříku správce. Právo na kontrolu může být odepřeno z důvodů stanovených zákonem. Výkon práva na kontrolu je zpravidla bezplatný.
10. Subjekt údajů může kontaktovat správce ohledně všech záležitostí týkajících se zpracování osobních údajů a situací týkajících se práv subjektu údajů. Subjekt údajů může vykonávat svá práva telefonicky, e-mailem nebo osobně na adrese správce.
IX. Mimosoudní řešení sporů
1. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z objednávky či ze smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs.
2. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
3. Dodavatel je oprávněn k poskytování služby na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
X. Závěrečná ustanovení
1. Veškerá ujednání mezi dodavatelem a zákazníkem se právním řádem České republiky. Pokud vztah založený objednávkou či smlouvou o dílo obsahuje mezinárodní prvek, pak smluvní strany sjednávají, že vztah se řídí právem České republiky. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
2. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení.
3. Dodavatel není ve vztahu k zákazníkovi vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
4. Zákazník tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.
5. V souladu s ustanovením § 1752 občanského zákoníku smluvní strany ujednávají, že dodavatel může obchodní podmínky v přiměřeném rozsahu jednostranně změnit. Změna obchodních podmínek bude objednateli oznámena elektronickou poštou na jeho adresu uvedenou v objednávce či ve smlouvě o dílo. Změnu obchodních podmínek může objednatel odmítnout a smlouvu o dílo v takovém případě písemně vypovědět ve výpovědní době, která činí 1 měsíc. Jestliže objednatel svého práva vypovědět smlouvu o dílo nevyužije do 1 měsíce od oznámení změny obchodních podmínek, platí nová verze obchodních podmínek za odsouhlasenou a závaznou pro smluvní strany, a právo vypovědět smlouvu zaniká. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem 20.04.2025